-Informarse sobre a empresa e o posto de traballo que se ofrece.
-Informarnos sobre a as condicións do posto de traballo.
-Contrastar,repasar e ampliar se fora preciso a información do cv.
-Avaliar a nosa personalidade e as nosas motivacións
-Determinar a nosa idoneidade.
-Preparar respostas convincentes sobre temas habituais nunha entrevista
-Levar unha copia de curriculum vitae,documentos que certifiquen o curriculum,referencias,papel e boli.
*NA ENTREVISTA.
-Mostrar madurez,sociabilidade,entusiasmo...
-Aspecto discreto,aseado.
-Puntualidade.
-Acudir só.
-Evitar o tuteo,fumar,sentarse sen ser convidado,ter coidado coa forma de sentarse.
-Estreitar a man con firmeza.
-Coidar a linguaxe non verbal.
-Coidar o vocabulario e o ton de voz.
-Non criticar a antigos xefes ou empresas.
-Demostrar seguridade.
-Facer preguntas sobre o posto de traballo.
-Despedida cortés,sen familiaridade.
-De non haber resposta poñerse en contacto telefónico ou acudir á empresa.
curto de máis.
ResponderEliminarseguides sen citar as fontes de onde sacades a información
hai que buscar información máis variada